Архів блогу

понеділок, 20 червня 2011 р.

Каталог фото на село Львове

Каталог фоток на село Львове. Саме так називається сайт чи блог
http://1ua.com.ua/fotoc.php?id=31264&album=%CA%F0%E0%BA%E2%E8%E4%E8%20%CB%FC%E2%EE%E2%E0&npass1=6
Бажаю його ведучим успіхів.Моя порада - не робіть реєстрації на своєму сайті. Люди ще не настільки глибоко розуміються в заморочках Інтернету, щоб реєструватися та ще й на сільському сайті, де читачів обмаль.У мене вже років зо два ведуться блоги про Львове, але не всі люди можуть написати коментар в цей американський блог, бо він потребує реєстрації на поштовій службі Gmail.Коли я його завів, таких ще тонкощів не знав, а зараз тут величезний обєм інформації, яку перевести на інший портал вже важка справа, та й немає сенсу, бо Блоггер на Гуглі - авторитетний портал, який раптом не зникне.Більш легкий в управлінні блог на порталі Мета - там вхід вільний для читачів і дуже проста модерація - можна виключати коментарі чи дозволяти. Можете почитати статті мої "Створення блогу в інтернеті" - це про блог такий, як цей на Гуглі і статтю "Створення Блогу на порталі Мета". Вони є в Інтернеті, ловляться на Гуглі.Якщо зареєструєте собі поштову скриньку на Gmail, можете входити до мене сюди на блог з якимись новинами з села, а в блог на Меті Львове-Херсонська область вхід вільний.З мого блогу частина фото є на херсонському сайті "Мой город - Херсон" в розділі "Фото відвідувачів". З повагою - ваш земляк

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прихильники